Mercedes-Benz E klasės bandymų diena18 balandžio 2011

mbc_band2011_2[1]Asociacijos MB klubas – vienijančios Mercedes-Benz automobilių mylėtojus Lietuvoje, nariai balandžio 16 dieną tradiciškai kaip ir kiekvieną pavasarį rinkosi tam, kad išbandytų ir palygintų skirtingus Mercedes-Benz automobilius. Šiais metais, skirtingai nei ankstesniais metais, susipažinome ne su pačiais naujausiais Mercedes-Benz modeliais, o su skirtingų metų populiariausiais E klasės Mercedes-Benz automobiliais W123, W124, W210 ir W211.

Mercedes-Benz E klasė, tai vidutinės klasės automobilis rinkoje pasirodęs 1950-aisiais ir tapęs geriausiai parduodamu Mercedes- Benz modeliu. Per 60 metų istoriją, buvo išleisti 8 šios klasės Mercedes-Benz: W120 “Ponton” (1953-1962), W110 “Fintail” (1961-1968), W114/W115 “Stroke-8” (1968-1976), W123 (1977-1985), W124 (1986-1995), W210 (1996-2002), W211 (2002-2009), W212 (2009 iki dabar), ir jų buvo parduota daugiau kaip 10 milijonų. Ženklelis E kažkada reiškė “Einspritzung” (vokiškai – kuro įpurškimas), tačiau dabar tai reiškia tiesiog klasę, kai nuo W124 modelio ši sistema pradėta naudoti visuose Mercedes-Benz.
Šiais metais Mercedes-Benz bandymų diena prasidėjo kelias dienas prieš važiavimus. Pirmiausiai visi keturi automobiliai buvo apžiūrėti autoservise. Patikrinome automobilių techninę būklę, aptarėme ir palyginome atskirų modelių techninius skirtumus, privalumus ir problemas.
Šeštadienį tradiciškai susitikome prie Mercedes-Benz atstovybės ir pajudėjome maršrutu link Grigiškių – autostrada, pro Balčiūnus ir Daubas – grįstu keliu, vingiuotu keliu link Trakų. Kol visi pabandėme skirtingus automobilius atskirose kelio atkarpose nuvažiavome du ratus. Kiekvienas dalyvis pildydamas anketą automobilį vertino kaip vairuotojas, keleivis sėdint priekyje ir automobilio gale.
Susumavus rezultatus bendroje sumoje geriausiai buvo įvertintas W211, antroji vieta atiteko W123, trečioji W210, o ketvirtoji W124. Nors W123 buvo pripažintas gražiausiu ir patikimiausiu, tačiau liko paskutinėje vietoje vertinant saugumą, kur nepralenkiamas buvo W211.mbc_band2011_3[1]
Vertinant tiek vairuotojo vietos patogumą (sėdynę, vairą, prietaisus ir matomumą), tiek keleivio vietas naujasis W211 daugelyje kategorijų aplenkė konkurentus, kurių artimiausias buvo W123. Pastebėtina, kad šiose kategorijose mažiausiu balu įvertintas W124, pralaimėjęs visose srityse.
Daugeliui buvo maloniausias vairuoti W211, jis geriausiai įvertintas komforto, garso izoliacijos, stabilumo posūkiuose, stabdžių kategorijose, nors W123 naujausią modelį aplenkė vertinant vairo jautrumą ir pakabos minkštumą.
Apibendrindami rezultatus ir prisiminus ankstesniais metais bandytą W212, galime drąsiai pasakyti jog Mercedes-Benz neabejotinai tobulėjo ir tapo malonesnis vairuoti ir ekonomiškesnis su lyg kiekvienais metais, nors senasis W123, užimdamas garbingą antrąją vietą, priminė, jog ne veltui šių automobilių buvo parduota net 2,3 mln. ir jis užimą garbingą vietą Mercedes-Benz istorijoje.

MB klubas dėkoja visiems dalyvavusiems ir klubo nariams, sutikusiems paskolinti savo Mercedes-Benz automobilius.