MB klubo kelionė į Vokietiją 201219 spalio 2012

MB klubas jau penktus metus organizavo kelionę į Vokietiją tikslu susipažinti su Mercedes-Benz automobiliu, jo istorija, dabartimi ir ateitimi iš arčiau.

2008 metais vykome į Štutgartą ir Manhaimą. Štutgarte aplankėme Mercedes-Benz Classic Center, Mercedes-Benz muziejų ir variklių gamyklą. Manhaime apžiūrėjome senąją Karlo Benco pastatytą gamyklą, kur dabar surenkami miesto autobusai. Taip pat apžiūrėjome Sinhaime esančio Technikos muziejaus ekspozicija.

2009 metais buvome nuvykę į Mercedes-Benz logistikos centrą, susipažinome kaip Sindelfingen gamykloje surenkami Mercedes-Benz E klasės automobiliai, apžiūrėjome Brabus dirbtuves, kuriose tiek Mercedes-Benz, tiek Smart markės automobiliams suteikiamas naujas veidas. Taip pat nuvykime į technikos muziejų.

2010 metais aplankėme didžiausia Europoje sunkvežimių gamykla Woirth miestelyje, kur specialių sunkvežimių ceche surenkami „Unimog“, „Zetros“, „Econic“ sunkvežimiai, apžiūrėjome Neuhauseno naudotų Mercedes Benz dalių centrą, Mercedes-Benz ardymo cechą, Waiblingen miestelyje svečiavomės Lorinser dirbtuvėse.

2011 metais dalyvavome Berlyne vykusioje Mercedes-Benz 125 metų gimtadienio šventėje.

Šiais 2012 metais aplankėme Mercedes-Benz muziejų, Mercedes-Benz AMG dirbtuves, Mercedes-Benz Classic Center dirbtuves ir Porsche muziejų.
20121018_160626[1]

Šiais metais kelionės grafikas buvo kaip niekada įtemptas. Laiko buvo mažai, pamatyti norėjome daug, o mūsų grupė buvo kaip niekada didelė, net 19 žmoni
ų.

Bet apie viską iš pradžių. Spalio 18 dieną (ketvirtadienį) ryte išskridome iš Vilniaus ir prieš 12 valandą jau buvome Vokietijoje. Pasiskirstę grupėmis sutilpome į tris autobusiukus ir išskubėjome į Štutgartą – Mercedes-Benz muziejų. Kelias valandas praleidę Štutgarte nakvynei apsistojome pusiaukelėje į Mercedes-Benz AMG dirbtuves.

20121018_144926[1]

Penktadienį kėlėmės anksti ryte ir 9 valandą jau buvome Porsche muziejuje. Daugeliui gali kilti klausimas ką Mercedes-Benz klubas galėjo veikti Porsche muziejuje? Tam, kuris nors kiek yra neabejingas gražiems automobiliams ir technikai atsakyti ir mus suprasti bus nesunku. Nusprendėme, kad negalime važiuoti pro šalį ir praleisti galimybę pažvelgti į Porsche istoriją. Nenusivylėme, nes porą valandų jaukiame Porsche muziejuje praleidome puikiai.

Per pietus mūsų jau laukė AMG dirbtuvėse, kur apžiūrėjome kaip yra keičiamas automobilių kėbulas ir salonas, turėjome galimybę stebėti kaip vadovaujantis šūkiu vienas variklis-vienas mechanikas yra gaminami Mercedes-Benz AMG varikliai ant kurių puikuojasi lentelė su jį surinkusio mechaniko pavarde. Tie kas vairuoja Mercedes-Benz su AMG varikliu turėjo galimybę paspausti ranką savo automobilio variklio mechanikui. Susipažinome kaip testuojami dar kuriami ir jau pagaminti varikliai. Galiausiai pasivaikščiodami apžiūrėjome visą AMG dirbtuvių teritoriją ir šviečiant šiltai, Vokietijoje kol kas dar ankstyvo rudens, saulei juokaudami, kad ten, kur būtų tiek ausiai malonaus variklių garso bei vaizdo bent jau artimiausiu metu tikrai nebūsime, baigėme pažintį su vieta, kurioje gimsta Mercedes-Benz AMG.

20121018_161214[1]

Būtume sutikę Mercedes-Benz AMG gimtinėje praleisti dar kiek laiko, bet griežta darbotvarkė vertė skubėti, kad spėtume užkąsti ir laiku būtume Mercedes-Benz Classic Center dirbtuvėse. Nuoširdžiai savo darbą mylintis ir naujutėlaitį Mercedes-Benz kabrioletą vairuojantis senyvo amžiaus Mercedes-Benz Classic Center darbuotojas puikiai atitiko šios įstaigos dvasią, kurioje seni automobiliai atrodo tarsi ką tik nuriedėję nuo konvejerio. Mercedes-Benz Classic Center yra Mercedes-Benz muziejaus padalinys, kurio tikslas yra išsaugoti senus Mercedes-Benz automobilius, tuo tikslu jie ieško vertingus Mercedes-Benz automobilių, jei įmanoma juos nuperka, tuomet arba restauruoja ir parduoti, arba pasilieka. Taip pat jie restauruoja klientų Mercedes-Benz automobilius išduodami sertifikatus. Mercedes-Benz Classic centre lankėmės ir anksčiau, tačiau šį kartą mums pavyko patekti ir į dirbtuves, kur Mercedes-Benz automobiliai atgimsta antram gyvenimui. Tokioje vietoje jautiesi kiek nejaukiai, jei muziejuje visi automobiliai kiek atitverti, pakelti ant pakylų taip pabrėžiant jų vertę, tai šioje vietoje patenki tiesiog į tų laikų automobilių servisą, kur apie išskirtinę vertę primena nebent baltos servetėlės ant kurių sudėtos variklio detalės ir švarutėliai Mercedes-Benz ženklu papuošti užtiesalai ant kėbulų. Dar nejaukiau darosi kai vaikščiodamas tarp netvarkingai sustatytų automobilių suvoki, jog neretas iš jų yra brangesnis už patį naujausią Mercedes-Benz.

Atsisveikinę su mus labai šiltai priėmusiu Mercedes-Benz Classic centru ir apsikeitę padėkomis už tai, kad mus priėmė ir už tai, kad dėka tokių klubų kaip mūsų apie Mercedes-Benz vardą yra kalbama ir jis prisimenamas išskubėjome atgal į oro-uostą. Trumpa, tačiau labai turininga kelionė baigėsi.

Dėkojame visiems padėjusiems šią kelionę suorganizuoti, bei mus šiltai priėmusiems Mercedes-Benz AMG atstovams ir Mercedes-Benz Classic centrui.

Kaip žinia fotografuoti gamyklų teritorijose yra griežtai draudžiama, todėl atsiprašome, kad negalime pateikti nuotraukų, tačiau mums būtų malonu pasidalinti įspūdžiais likusiais prisiminimuose.